O MNĚ


Ahoj,
ráda bych tě přivítala na mém blogu - ANNYEN Journal Intime.
Vzhledem k tomu, že jsi kliknul/a na O MNĚ, předpokládám, že se chceš dozvědět nějaké informace o mně nebo o tomuto blogu. Začněme hezky od začátku...


Tento blog vzniknul 10. února 2021. Vzniknul dejme tomu náhodou. Nebo takhle. Náhoda to úplně nebyla. Už delší domu jsem přemýšlela o tom, že bych si ráda veřejně ukládala své vzpomínky, nápady, myšlenky, poznatky atd. Hlavně pro sebe. Zároveň se mi líbí určitá představa, že by můj blog mohl někoho inspirovat. Obsahem blogu tedy bude vše, co se v mé hlavě či v mém životě přihodí. Články budou veselé, smutné i neutrální. Přesně takové jaký je život sám.

Mé soukromé informace jako je jméno či bydliště bych pro zatím nechala zahalené tajemstvím. Myslím si, že není nutno znát vše hned. Jsou ale i věci, o které se s tebou ráda podělím. Začneme postupně.
Jsem dívka, která studuje na vysoké škole technického zaměření. To ale neznamená, že mě nebaví nic jiného. Řekla bych, že obstojně hraju na příčnou flétnu. Ráda si přečtu dobrou knížku, podívám se na film nebo si pustím hudbu. Můj vkus je poněkud různorodý, takže nelze přesně říci mé preference. Jsem introvert, takže mám několik velmi dobrých přátel, se kterými sdílím vše, co mě v životě potká. Ráda cestuji, tvořím, vařím, peču a také jím.

Děkuji, pokud jsi dočetl/a až sem. Pokud se ti blog líbí, budu velmi ráda za nějakou zpětnou vazbu v podobě komentáře (klidně anonymního) pod články.
Přeji ti hezký zbytek dne.
ANNYEN



Komentáře

Další příspěvky